تجلیل مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان از پزشکان نمونه استان

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان هرمزگان طی مراسمی در مراکز درمانی مختلف، از سه پزشک نمونه که نقش مؤثری در بهبود کیفی و کمی خدمات درمانی ایفا کرده‌اند، تقدیر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان، در این مراسم که با حضور غلامعباس مومنی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و معاون خدمات درمانی به‌صورت جداگانه در مراکز درمانی برگزار شد از دکتر علیرضا جاوندان، سرپرست درمانگاه ولیعصر (عج) رودان، دکتر محمدرضا حکمت‌نیا، رئیس درمانگاه پایانه بندرعباس و دکتر احمد چنگایی، سرپرست درمانگاه ولیعصر (عج) بندر لنگه به دلیل تلاش‌هایشان در ارتقای کیفی و کمی خدمات به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی تجلیل شد.

مومنی در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های پزشکان بیان کرد: این پزشکان نمونه با تلاش‌های مستمر خود در ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی، تأثیر بسزایی در بهبود سلامت بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی استان داشته‌اند. افزایش رضایت بیماران، بهبود سطح خدمات ارائه‌شده و تسهیل دسترسی به درمان‌های تخصصی، از جمله دستاوردهای ارزشمندی است که باید به آن افتخار کرد.

وی همچنین افزود: تقدیر از این پزشکان تنها به‌معنای قدردانی از زحماتشان نیست، بلکه نشانگر تعهد سازمان تأمین اجتماعی به ارائه خدمات با کیفیت به بیمه‌شدگان و ارتقای سلامت عمومی جامعه است.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از پزشکان نمونه تجلیل شد و از آنان خواسته شد تا با همان انگیزه و تعهد به خدمت‌رسانی ادامه دهند.

کد خبر: 75144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =