اولویت تعاملی در دستور کار تأمین اجتماعی باشد

"احمد میدری" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تأمین مالی سازمان تأمین‌اجتماعی دارای پیچیدگی‌های عدیده‌ای است‌ و از طرفی این سازمان باید همواره نگران اقتصاد کشور باشد. به این‌واسطه این سازمان باید همواره تعامل با حوزه‌های مختلف را در دستور کار داشته باشد.

به گزارش آتیه آنلاین، وزیر کار امروز چهارشنبه ۱۸ مهرماه در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید سازمان تأمین‌اجتماعی بیان کرد: سازمان‌ تأمین‌اجتماعی دارای پیچیدگی‌های متعددی است و به این‌ برای واسطه مدیریت و راهبری این سازمان تلاش در بهترین انتخاب داشته‌ایم. در دوره‌های گذشته به دلیل ایجاد تعهدات گوناگون،‌ مشکلات متعددی برای تأمین‌اجتماعی ایجاد شده است.
میدری ادامه داد: ما در سازمان تأمین‌اجتماعی امکان انجام هیچ ریسکی را نداشتیم و به این دلیل در انتخاب مدیریت این نهاد بزرگ بیمه‌ای حساسیت داشتیم.
او همچنین اضافه کرد: ما باید عرصه اجرت را از عرصه سیاست جدا کنیم؛ در تغییر دولت‌ها به ناچار شبکه مدیریت کشور دچار تحول می‌شود و مدیران طبیعتا باید تعاملات سیاسی داشته باشند.
وزیر کار تأکید کرد: تجربه سالاری در تامین اجتماعی نشان داده که امکان تبدیل آرزوها به عمل وجود دارد. یکی از این موارد در حوزه حذف دفترچه‌های درمانی تأمین‌اجتماعی اجرایی شد.
میدری در ادامه بیان کرد: امیدواریم‌که مدیریت جدید سازمان تأمین‌اجتماعی با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه راهبری تامین اجتماعی توفیق داشته باشند.

کد خبر: 74786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =