ناترازی تأمین‌اجتماعی قابل حل است

"مصطفی سالاری" سرپرست سازمان تأمین‌اجتماعی گفت:ناترازی سازمان تأمین‌اجتماعی با محوریت کار کارشناسی و کمک دولت ومجلس قابل حل است.

به گزارش آتیه آنلاین، سالاری امروز چهارشنبه ۱۸ مهرماه در جریان مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید سازمان تأمین‌اجتماعی بیان کرد: بار مسئولیت سازمان تأمین‌اجتماعی بسیار سنگین است؛ امیدواریم با اندیشه‌ها وپشتیبانی وزیر کار بتوانیم مسیر درستی در حوزه راهبری تامین اجتماعی طی کنیم.
وی افزود: پیشتر ۲ سال و ۲ ماه در سازمان تأمین‌اجتماعی حضور داشتم‌ و امروز دوباره فرصتی برای خدمت در این سازمان بزرگ‌ فراهم شده است، اتمام کارهای نیمه‌تمام دوره قبل و اهداف تعیین شده وزیر کار از دلایل حضور دوباره من در سازمان تأمین‌اجتماعی است.
سرپرست سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: همچنین اطمینان داریم موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را به طور کامل اجرایی کنیم. حرکت به سنت درمان رایگان نیز از دیگر اهداف ما در این دوره مدیریتی در سازمان تأمین‌اجتماعی است و این نیازمند عزم همگانی است.
اوادامه داد: با این اوصاف حتما روزهای سختی در پیش داریم که امیدواریم روزهای خوبی را رقم بزنیم. رفع کسری منابع، حل مشکلات حوزه درمان با کمک وزارت بهداشت با همراهی نیروهای داخلی سازمان را در دستور کار داریم. حتما پر انتصابات نیز از ظرفیت دورنی سازمان تأمین‌اجتماعی بهره‌مند خواهیم‌بود. اقدامات مربوط به طرح‌های مختلف را حتما می‌توان با استفاده توان نیروهای داخلی تأمین‌اجتماعی و با محوریت وزیر کار اجرایی کرد؛ در این ارتباط همچنین شرکای اجتماعی نیز باید حضور و مشارکت داشته باشند.
سالاری اضافه کرد: در این دوره از همه دست‌اندرکاران، شرکای اجتماعی، وزیر کار، رئیس جمهور و دولت، مجلس شورای اسلامی برای بهبود تنظیم رابطه تأمین‌اجتماعی با خارج از سازمان کمک‌ میخواهیم.


سالاری که پیش از این در دولت دوازدهم نیز سکاندار سازمان تأمین اجتماعی بود با حکم احمد میدری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در بازگشت به تأمین‌اجتماعی به عنوان سرپرست این سازمان تأمین اجتماعی انتخاب شد.
این انتصاب میدری که در راستای مدیریت کارآمد و تخصصی انجام گرفت با واکنش مثبت فعالان کارگری، تشکل‌های کارگری، جامعه بازنشستگان و ذی‌نفعان و شرکای اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی همراه شد.
سالاری در مدت ٢ سال مدیریت سازمان تأمین اجتماعی منشأ بسیاری تحولات، تصمیمات آگاهانه و ابتکارات همانند متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، حذف دفترچه‌های تامین اجتماعی در راستای نسخه‌نویسی الکترونیک، تحول دیجیتال و دیگر اقدامات در جهت تأمین منافع جامعه کارگری و بازنشستگان، رفع بی‌عدالتی در نظام پرداخت و چابکسازی و تعمیق خدمات و تسهیلات جامعه بازنشستگان بود.
امید که با نگاه مدیریتی جوانگرایانه و تحول‌آفرین وزیر کار شاهد تحول در صندوق‌های بازنشستگی و رفع مشکلات جامعه تحت‌ پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری باشیم.

کد خبر: 74785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =