اعزام اولین کاروان زیارتی بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان به مشهد مقدس

۵۰ نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان در آستانه گرامیداشت هفته سالمندان، در قالب اولین کاروان زیارتی در طرح گردشگری تعالی بخش عازم سفر زیارتی مشهد مقدس شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، در راستای اجرای طرح گردشگری تعالی بخش که در سال‌های اخیر با عنوان کرامت رضوی اجرایی شده و از برنامه‌های معاونت فرهنگی اجتماعی این سازمان به منظور افزایش نشاط اجتماعی و رضایتمندی اقشار بازنشستگان تامین اجتماعی قلمداد می‌گردد حسب هماهنگی‌های انجام شده‌، در آستانه هفته سالمندان ۵۰ نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان در شهرستان لنگرود با دو دستگاه اتوبوس VIP عازم سفر زیارتی مشهد مقدس شدند.

در آئین بدرقه این کاروان، عبدالرضا رضائی، رئیس تامین اجتماعی لنگرود به نمایندگی از مدیرکل استان و به اتفاق اعضای کانون بازنشستگان شهرستان با تقدیم گل و مشایعت زائرین حرم ثامن الحجج از زیر قرآن برای آنها سفری خوش آرزو کرد .

حسب تمهیدات اتخاذی سه گروه ۱۰۰ نفری دیگر از بازنشستگان و مستمری بگیران استان نیز تا پایان آبان ماه سالجاری در قالب این طرح عازم مشهد مقدس خواهند شد .

تمامی هزینه‌های ایاب و ذهاب، اقامت در هتل و پذیرایی این کاروان‌ها توسط تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

کد خبر: 74370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =