راه‌اندازی بخش بستری مردان در بیمارستان تامین اجتماعی حضرت معصومه (س) کرمانشاه

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از راه‌اندازی بخش بستری مردان در بیمارستان تامین اجتماعی حضرت معصومه (س) در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، در نشست میثم حجتی پور با فضل الله رنجبر، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، وی گزارشی از عملکرد مدیریت درمان ارائه کرد و گفت: در شهرستان‌های مختلف با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تعداد مراکز درمانی در ۵ سال اخیر از ۶ مرکز به ۱۱ مرکز ارتقاء یافته که رشد ۸۰ درصدی توسعه درمان در استان را نشان می‌دهد و از این حیث مدیریت درمان استان کرمانشاه در رتبه اول کشور قراردارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: هم اکنون در کل شهرستان‌های استان کرمانشاه درمانگاه ملکی و یا استیجاری فعال است و بیمه‌شدگان سازمان می‌توانند از خدمات این مراکز بصورت کاملاً رایگان بهره مند شوند و بزودی عملیات اجرایی ساخت درمانگاه ملکی شهرستان‌های سرپل ذهاب و پاوه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: کار توسعه اورژانس بیمارستان شهدای کرمانشاه به‌عنوان یکی از بزرگترین اورژانس‌های مجموعه درمانی تامین اجتماعی کشور در حال حاضر حدود ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می‌شود این اورژانس با ۳۲۰۰ متر مساحت در آبان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از ساخت درمانگاه جدید و مجزای بیمارستان حضرت معصومه (س) و درمانگاه طب سالمندی خبر داد و گفت: انشالله امسال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و با توجه به کاهش موالید در استان و به منظور جلوگیری از افت عملکرد بیمارستان حضرت معصومه (س) ، بخش بستری مردان در بیمارستان حضرت معصومه (س) را راه‌اندازی خواهیم کرد.

فضل الله رنجبر، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات کیفی و توسعه‌ای مدیریت درمان استان کرمانشاه بیان کرد: کرمانشاه ظرفیت زیادی برای کار و تلاش مضاعف و به تبع آن رشد و توسعه دارد و لذا به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم استان در حوزه درمان تامین اجتماعی از برنامه‌های توسعه ای مدیریت درمان حمایت می کنم و در صورت نیاز هرگونه رایزنی با مسئولین مربوطه برای تسهیل در اجرای برنامه‌های توسعه ای این مدیریت را انجام خواهم داد.

کد خبر: 74288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =