افزایش ۲۵ تخت به بیمارستان تامین اجتماعی حضرت رسول اکرم(ص) رشت

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان از افزایش ۲۵ تخت به بیمارستان۲۰۷ تختخوابه حضرت رسول اکرم رشت خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، حسین ابراهیمی با اعلام خبر افزایش ۲۵ تخت به بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)تامین اجتماعی رشت گفت: بحمدلله پس از پیگیری‌های فراوان جهت خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم و بیمه شدگان، مجوز و تشکیلات افزایش تخت‌های بیمارستان حضرت اکرم (ص) رشت از ۲۰۷ به ۲۳۲ تخت دریافت شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه تبدیل بیمارستان به ۲۳۲ تختخوابه افزایش خدمت رسانی به مردم و بیمه شدگان را در پی دارد افزود: این اتفاق حسنه منجر به بهبود کیفیت و افزایش ظرفیت خدمت‌رسانی در بخش‌های بیمارستان نظیر بخش داخلی، آنکولوژی، قلب و... و همچنین تبدیل بخش نوزادان بیمارستان به بخش مراقبتهای ویژه نوزادان می‌شود.

وی توسعه و توزیع عادلانه درمان در استان را از برنامه‌های اصلی و در دست اقدام مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان دانست و بیان کرد: مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با کار جهادی بدنبال اعتلای درمان است و در ۳ سال اخیر با تلاش و پیگیری‌های فراوان توانسته گام‌های مثبتی نظیر تکمیل و راه اندازی بیمارستان شهید املاکی، سه شیفت شدن و بازسازی درمانگاه فومن، دریافت اعتبار جهت بازسازی و بهره‌برداری درمانگاه رها شده منجیل پس از ۳۳ سال، کلنگ‌زنی پروژه درمانگاهی(بزرگترین درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی کشور) و اورژانس و آنژیو در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص)رشت، کلنگ‌زنی مجتمع درمانی، اداری و رفاهی لاهیجان، احداث واحد رادیولوژی درمانگاه انزلی، احداث آزمایشگاه سلولی مولکولی پلی کلینیک شماره یک و... بردارد.

وی افزود: در صدد هستیم با تهیه زمین و احداث درمانگاه در شهرهای واجد شرایط و فاقد مرکز درمانی تامین اجتماعی، ضمن اعتلای درمان استان، خدمات درمانی این سازمان، بهتر و راحتتر در دسترس مردم و بیمه‌شدگان قرار گیرد.

کد خبر: 74269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =