ارتقا سطح رضایتمندی در مراکز درمانی تامین اجتماعی فارس

مدیر درمان تامین اجتماعی فارس گفت: نیروی انسانی کارآمد و متعهد مهمترین مولفه تعالی هر مجموعه‌ای بشمار می‌رود و مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس از بهترین و مجرب‌ترین کادر درمان برخوردار است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان فارس، بهرام حسن شاهی با عرض تبریک به مناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد حضرت محمد (ص) وامام جعفر صادق(ع) افزود: طرح انتخاب پزشکان نمونه استانی در راستای الگوسازی و ایجاد انگیزه برای کادر درمان هر ساله اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه از هر مرکز یک پزشک نمونه به مدیریت درمان معرفی شد، گفت: پزشکان منتخب بر اساس شاخص‌های مهارت حرفه‌ای، رضایتمندی بیماران، حسن شهرت، وجدان کاری، تکریم ارباب رجوع، حفظ شئونات اسلامی، رعایت ضوابط و مقررات پزشکی، همکاری و تعامل با کادر درمان، خلاقیت، علاقمندی به یادگیری و مواردی از این قبیل انتخاب شدند.

مدیر درمان تامین اجتماعی فارس تعداد جامعه پزشکی تامین اجتماعی در استان فارس را متشکل از ۲۵۰ پزشک معرفی و بیان کرد: در سال جاری سه پزشک منتخب از گروه‌های تخصصی، عمومی و داروساز به سازمان تامین اجتماعی معرفی شدند.

وی افزود: هدف از انتخاب پزشکان نمونه معرفی الگویی فاخر برای ارایه خدمات مطلوب درمانی به جامعه است.

حسن شاهی از اجرای طرح‌های پایش و نظارت‌های پیوسته بر مجموعه‌های درمانی تامین اجتماعی استان خبر داد و گفت: طرح تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین مواردی است که سازمان تامین اجتماعی بر آن متمرکز شده و با اتکا به آن در صدد ارتقا سطح ارائه خدمات و رشد شاخص‌های رضایتمندی است.

وی تلاش‌های تامین اجتماعی برای ارتقا کیفیت خدمات را موثر ارزیابی و بیان کرد: بر اساس آمارهای موجود سطح رضایتمندی بیماران از خدمات درمانی تامین اجتماعی استان سیر صعودی داشته و در سطح مطلوبی قرار دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی فارس از خانواده بزرگ تامین اجتماعی دعوت کرد از طریق سامانه ۱۴۲۰ از خدمات متنوع سازمان اطلاع یافته و در طرح های نظرسنجی شرکت کنند.

وی با اشاره به گوشه‌ای از موفقیت‌های مدیریت درمان فارس در سطح کشور گفت: بیمارستان شهید آیت الله دکتر بهشتی در سال گذشته عملکردی درخشان بر جای گذاشت و رتبه اول کشور در رضایت‌مندی بیماران بستری را به خود اختصاص داد.

دکتر سمیه دهقان، پزشک عمومی از درمانگاه فراشبند، دکتر مریم رفعتی راد، پزشک عمومی از ستاد مدیریت درمان فارس ، دکتر غلامرضا کرمی، متخصص بیهوشی از بیمارستان شهید دکتر بهشتی، دکتر محمدرضا معتضدیان، متخصص قلب و عروق از بیمارستان شهید دکتر بهشتی، دکتر مینا حامدی، دندانپزشک از درمانگاه استهبان، دکتر مهدی ابراهیمی، داروساز از بیمارستان شهید دکتر بهشتی به عنوان پزشکان منتخب استانی مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس معرفی شدند.

کد خبر: 74130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =