دیدار مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی به اتفاق هیات همراه با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی، در این دیدار که محمدرضا طالبی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی، حسن هاشمی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان و ابوالفضل سبحانی، مدیر درمان استان نیز حضور داشتند سبحانی ضمن ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در استان، سهم خدمات درمانی ارائه شده در مراکز ملکی سازمان را نزدیک به ۳۸ درصد گزارش کردند.

وی ضمن تقدیر از همکاری مدیران استان به ویژه جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی، تغییر ساختار بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) با ۱۴۰ تخت مصوب را اتفاقی بسیار مهم در درمان مستقیم استان دانست که سبب افزایش قابل توجه سهم سازمان در خدمات درمانی ارائه شده در استان خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به محرومیت استان توجه ویژه سازمان تامین اجتماعی به مناطق محروم را بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: در صورت تامین پزشک متخصص، مهمترین هدف مدیریت درمان استان توسعه خدمات کمی و کیفی در مراکز ملکی سازمان بوده و با وجود دید حمایتی که در ستاد مرکزی سازمان نسبت به مناطق محروم وجود دارد این مهم در دسترس خواهد بود.

در ادامه دکتر مهدی ناقوسی نیز با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بزرگترین خریدار خدمت و دومین تولیدکننده خدمات درمانی در کشور است، عمده مشکل مراکز ملکی سازمان را عدم جذب نیروی متخصص دانست.

وی نیز با اشاره به ملکی شدن بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) بیرجند این تغییر ساختار را منشأ خیر و برکات بسیاری از جمله افزایش کمی و کیفی خدمات به بیمه‌شدگان با افزایش تعداد تخت مصوب از ۹۶ به ۱۴۰ تخت مصوب، پرداخت به موقع حقوق و مزایای پزشکان و کارکنان، تسویه بدهی انباشته این مرکز عنوان کرد.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در ادامه خواستار همکاری مسئولان استانی جهت تحقق تفاهم‌نامه‌های فی مابین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان تامین اجتماعی با هدف تامین نیروی متخصص مورد نیاز مراکز ملکی سازمان شد و تاکید کرد: در صورت تامین نیروهای متخصص مشکلی در جذب و به کارگیری در مراکز ملکی سازمان وجود ندارد.

در ادامه ناقوسی جهت تامین و تجهیز بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) به سنگ شکن برون اندامی و MRI و سایر تجهیزات High tech در صورت نیاز در استان اعلام آمادگی کرد.

کد خبر: 74037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =