بازدید استاندار کردستان از بیمارستان تامین اجتماعی سقز

در حاشیه صد و چهل و پنجمین سفر استاندار کردستان به روستاها و شهرستان‌های استان، از بیمارستان تامین اجتماعی سقز بازدید به عمل آمد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کردستان، در تاریخ یازدهم شهریور ۱۴۰۳ استاندار استان و نماینده مردم سقز و بانه در مجلس، با حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان از پروژه‌های عمرانی بیمارستان تامین اجتماعی سقز بازدید کردند. این بازدید شامل پروژه‌های طرح توسعه بیمارستان به مساحت ۳۱۰۰ مترمربع، توسعه بخش زایشگاه ( LDR ) بیمارستان به مساحت ۳۷۵ مترمربع، ساخت پارکینگ خودرو به مساحت ۱۵۵۰مترمربع و احداث تصفیه خانه مدرن بیمارستان جهت بازیافت پساب ۸۰ مترمکعب بود که مورد بهره برداری قرار گرفته است.

در این بازدید شیرزاد قادرپوراقدم، ضمن خیرمقدم به مسئولین بیان کرد: اقدامات انجام شده در راستای بهبود و کیفیت خدمات درمانی بهتر به جامعه بیمه‌شدگان بوده و بافت فرسوده بیمارستان نیز در مرحله اتمام قرارداد با پیمانکار است و با اتمام این پروژه، بیمارستان سقز به بیمارستانی با کیفیت و به روز تبدیل خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان خدمت بی منت و شبانه‌روزی را از وظایف و سیاست‌های مدیریت درمان دانست و افزود: با اتمام پروژه‌های فوق الذکر سعی بر آن است که رضایتمندی مراجعین از خدمات بیمارستان را به حداکثر برسانیم.

این بازدید ۲ ساعت به طول انجامید و استاندار از نحوه خدمت‌رسانی بیمه شدگان و پروژه های به ثمر رسیده ابراز رضایت داشت.

کد خبر: 73708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =