پذیرش بیش از ۱۰هزار بیمار در واحد تصویربرداری بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت

در سه ماهه نخست سالجاری، بیش از ۱۰ هزار بیمار سرپایی و بستری از خدمات پاراکلینیک بیمارستان تامین اجتماعی حضرت رسول اکرم(ص) رشت بهره مند شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، دکتر پرویز گلچین، سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت با اشاره به اینکه واحد رادیولوژی این بیمارستان با ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به کلیه بیماران سرپایی و بستری به صورت ٢٤ ساعته فعال است گفت: بررسی داده های آماری از سه ماهه امسال و سال گذشته نشان‌دهنده رشد ١٩ درصدی پذیرش مراجعین سرپایی و همچنین افزایش ٢١ درصدی مراجعین بستری به واحد رادیولوژی است.

وی از مراجعه و پذیرش بیش از ۱۰هزار بیمار به واحد پاراکلینیک بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت در سه ماهه ابتدایی سالجاری خبر داد و گفت: از ابتدای فروردین تا پایان خردادماه حدود ۸۲۰۰ مراجعه کننده سرپایی ( ۴۵۰۰ بیمار جهت انجام رادیولوژی، ۱۷۰۰ نفر سی تی اسکن و ۲ هزار بیمار جهت انجام MRI ) و نیز حدود ۳ هزار بیمار بستری از خدمات پاراکلینیک این بیمارستان بهره‌مند شده اند.

سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت درپایان بیان کرد: این مرکز سعی دارد تا با ارتقای کیفیت ارائه خدمات، موجبات رضایت‌مندی هرچه بیشتر مردم و بیمه‌شدگان را فراهم آورد.

کد خبر: 73108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =