به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان فارس، با عنایت به اینکه یکی از اهداف سازمان تامین اجتماعی، جلب رضایت ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب است در همین راستا و با توجه به سنجش میزان رضایت مخاطبان از خدمات سازمان که توسط اداره کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی و در بازه زمانی بهار ۱۴۰۳ در کل کشور انجام شده است درصد کل رضایتمندی از ارائه خدمات سازمان تامین اجتماعی حدود ۷۰ درصد بوده که در این میان استان فارس با کسب ۸۱ درصد رضایتمندی ارباب رجوع در جایگاه سوم کشوری بین تمام استانها و جایگاه اول کشوری بین استانهای تیپ یک قرار گرفته است. شاخصهای این نظر سنجی بدین شرح است:
۱-مدت زمان انتظار جهت دریافت خدمت: استان فارس مقام دوم رضایتمندی از لحاظ کمترین زمان پاسخگویی به مخاطبان
۲-میزان رضایت مخاطبان از نحوه برخورد کارشناس مربوطه: در این شاخص استان فارس بیشترین رضایتمندی مخاطبین در کل کشور را دارا بوده است.
۳-میزان رضایت مخاطبان از مدت زمان صرف شده برای مشکل: در این شاخص نیز استان فارس بیشترین رضایتمندی مخاطبین در کل کشور را دارا بوده است.
۴-میزان رضایت مخاطبان از شیوه راهنمایی کارشناس: در این شاخص نیز استان فارس بیشترین رضایتمندی مخاطبین در کل کشور را دارا بوده است.
۵-میزان مطابقت درخواست ثبت شده با شرح مشکل:در این شاخص نیز استان فارس بیشترین رضایتمندی مخاطبین در کل کشور را دارا بوده است.
امید است که با بهبود مستمر نحوه خدمات رسانی و پاسخگویی به مخاطبین و شرکای سازمان تامین اجتماعی شاهد رضایتمندی هرچه بیشتر این عزیزان باشیم.
نظر شما