افزایش ظرفیت تخت بیمارستان تامین اجتماعی سبلان به ۲۵۶ تخت

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از افزایش ظرفیت تخت بیمارستان سبلان از ۱۶۰ به ۲۵۶ تخت خبر داد و گفت: بهره‌برداری از این تعداد تخت‌ درمانی گشایش بسیار خوبی در استان ایجاد می‌کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل، مهدی نیک سیرت در جریان دیدار با خبرنگاران خبرگزاری ایرنا اردبیل به مناسبت روز خبرنگار گفت: در جریان سفر مردادماه ۱۴۰۱ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به اردبیل، حدود ۴۹ مصوبه درباره حوزه درمان تامین اجتماعی در استان مصوب شده بود که در این مصوبات همه نیازهای منطقه مدنظر قرار گرفته بود.

وی افزود: برای درمانگاه عمومی و تخصصی سبلان با چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده، درمانگاه نمین هم با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال احداث شده، همچنین برای ارتقای بخش اطفال این بیمارستان ۲۰۰ میلیارد ریال، برای سیستم تاسیسات بیمارستان سبلان ۵۰۰ میلیارد ریال و بیمارستان ارس ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر این قرارداد ارتقای تخت‌های بیمارستان سبلان از ۱۶۰ به ۲۵۶ تخت هم منعقد و اعتبار آن به استان ابلاغ شده است که بهره‌برداری از این تعداد تخت‌ درمانی گشایش بسیار خوبی در استان ایجاد می‌کند.

بهره‌برداری از پروژه احداث ساختمان درمانگاه شماره ۲ تا پایان امسال

نیک سیرت با بیان اینکه پروژه احداث ساختمان درمانگاه شماره ۲ در خیابان اتوبوسرانی شهرک سبلان در حال طی مراحل نهایی است افزود: این پروژه هم تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: همچنین ساختمان درمانگاه‌ شهرستان‌های خلخال و گرمی هر کدام با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال در دست اجراست.

مدیر درمان تامین اجتماعی اردبیل با بیان اینکه افزایش تخت بیمارستان ارس هم در دست اجراست که هفته دولت امسال پروژه آن آغاز خواهد شد ادامه داد: در حوزه درمان مراکز درمانی استان باید طوری باشد که خدمات مطلوب به مردم ارائه شود و جمعیت زیرپوشش شامل بیش از ۶۳۰ هزار بیمه شده در جای جای استان از ظرفیت‌های بهداشتی، درمانگاهی و بیمارستانی تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

در پایان این دیدار مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با اهدای دسته گل و لوح سپاس از خدمات ارزنده خبرنگاران قدردانی کردند.

کد خبر: 72992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =