ضریب اشغال تخت‌های بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد به ۷۵ درصد رسیده است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه ضریب اشغال تخت‌های بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد از ۴۸ به ۷۵ درصد رسیده است گفت: جراحی‌های مغز و اعصاب و تعویض مفصل زانو نیز به خدمات ما افزوده شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در دیدار با مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی استان ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی و قدردانی از همکاران این دو حوزه که به جامعه هدف ۳۷ درصدی از جمعیت استان خدمات ارائه می‌دهند گفت: تامین اجتماعی از ارکان مهم ایجاد آرامش خاطر و امنیت در جامعه است.

وی گزارشات ارائه شده از سوی مدیر کل و مدیر درمان تامین اجتماعی استان را مثبت ارزیابی کرد و آن را نشان دهنده وجود همدلی و همکاری در دو حوزه بیمه‌ای و درمان تامین اجتماعی استان خواند.

حسین نژاد بیان کرد: دولت شهید دکتر رئیسی توجه ویژه‌ای به مقوله تامین اجتماعی داشته است و الحمدلله در طول عمر کوتاه اما پربرکت دولت ایشان اقدامات و دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه تامین اجتماعی انجام شده است.

سعید صدرمنش نیز در این دیدار با بیان اینکه در حال حاضر به طور میانگین ماهانه حدود یکهزار و ۱۰۰ خدمت سرپایی و بستری رایگان در مراکز درمانی استان انجام می‌شود گفت: خود را موظف به افزایش و بهبود خدمات به بیماران و مراجعه‌کنندگان می‌دانیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه ضریب اشغال تخت‌های بیمارستان از ۴۸ به ۷۵ درصد رسیده است، گفت: جراحی‌های بزرگ در تامین اجتماعی استان ۱۹ درصد افزایش پیدا کرده و سال گذشته ۶۷۲۱ جراحی انجام شد که جراحی‌های مغز و اعصاب و تعویض مفصل زانو نیز به خدمات ما افزوده شده است.

وی با تأکید بر جذب و بکارگیری نیروی متخصص در حوزه درمان گفت : سال گذشته ۸۰ نفر پزشک متخصص ، داروساز ، پرستار ، ماما و... به کادر درمان تامین اجتماعی در استان افزوده شد و امسال نیز ۴۷ نفر به آن‌ها اضافه می‌شود.

صدرمنش افزود: در راستای ارتقای بخش‌های بستری و سرپایی، بخش اورژانس بیمارستان بجنورد در حال به روزرسانی بوده و همزمان هتلینگ آن نیز انجام می‌شود. این پروژه از ابتدای سال گذشته آغاز شده و اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر: 72597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =