ترویج فرهنگ ایثار با اهدا خون توسط کارکنان تأمین اجتماعی استان خوزستان

همزمان با فرارسیدن ماه محرم و به مناسبت گرامیداشت روز تأمین اجتماعی، کارکنان اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان با حضور در مراکز انتقال خون و اهدای خون به بیماران نیازمند در این امر خداپسندانه و انسانی مشارکت کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی خوزستان، همزمان با فرارسیدن ماه محرم و به مناسبت گرامیداشت روز تأمین اجتماعی جمعی از مدیران و کارکنان اداره کل و مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان خوزستان با حضور در پایگاه‌های انتقال خون در اقدامی خداپسندانه و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و کمک رسانی به نیازمندان، خون خود را اهداء کردند.

عبدالرضا روشنی، مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان در دیدار با علی فیضی، مدیرکل انتقال خون استان گفت: اهداء خون، کار بسیار ارزشمندی است و باید تبدیل به یک فرهنگ عمومی شود.

روشنی همچنین با اشاره به فواید اهدای خون در سلامت جسمانی افراد بیان کرد: اهدای داوطلبانه خون، احساسی زیبا و خوب را به آدمی منتقل می‌کند و حس نوع دوستی و ایجاد تعاون و همدلی با بیماران را به همراه دارد که این امر قطعا ارزش‌های معنوی دیگری را بهمراه خواهد داشت.

کد خبر: 72427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =