پیام مدیر درمان گیلان به مناسبت هفته تامین اجتماعی

مدیر درمان استان گیلان طی پیامی به مناسبت هفته تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی خانه امید بیمه‌شدگان، کارگران و بازنشستگان است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، متن پیام حسین ابراهیمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تامین اجتماعی در مفهومی گسترده یکی از اهداف اساسی دین مبین اسلام و شریعت پیامبرانی بوده است که در کنار دعوت انسان‌ها به بندگی خداوند آنها را به رعایت عدل، پرهیز از ثروت اندوزی و کمک به یکدیگر دعوت کرده‌اند.

کلیدواژه موفقیت و رشد جایگاه اجتماعی سازمان، افزایش تعامل با مخاطبان و شرکای اجتماعی اعم از بیمه‌شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران بوده و نقش این سازمان بعنوان بزرگترین و گسترده‌ترین نهاد از نظر جمعیت تحت پوشش، در گسترش عدالت اجتماعی و پیاده سازی حداکثری حقوق شهروندی نقشی ارزشمند و تاثیرگذار است.

۲۵تیرماه در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز تامین اجتماعی نامگذاری شده است. تامین اجتماعی پدیده ای است که با رشد اقتصادی، عدالت اجتماعی و کرامت انسانی و سرافرازی ملی پیوستگی کامل دارد. امروزه سازمان تامین اجتماعی از طریق آثاری که بر متغیرهای مختلف اقتصادی و اجتماعی دارد می تواند نقش موثری در تحقق سیاسیتهای اقتصاد مقاومتی داشته باشد و به همین جهت از تامین اجتماعی به عنوان محور توسعه و گسترش رفاه اجتماعی می توان نام برد.

هفته تأمین‌اجتماعی فرصت مناسب برای تجدید عهد و پیمان خدمتگزاران شما در مجموعه مدیریت درمان گیلان با آرمان متعالی خدمت صادقانه در عین امانتداری و پاکدستی به اعضای خانواده بزرگ تحت پوشش تامین اجتماعی است.

سازمان تامین اجتماعی با برقراری حمایتهای مختلف از جمله درمان، حمایتهای کوتاه مدت و بلندمدت نقش بسزایی در مسائل زیرساختی توسعه کشور ایفا میکند و نیز حفظ شان انسان‌ها و ایجاد مسئولیت پذیری جامعه درعرصه های فردی و جمعی از اهداف اساسی سازمان بوده و همواره دراین زمینه پیشرو بوده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته تامین اجتماعی که مقارن شده با ایام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبداله الحسین (ع) و توکل بر پروردگار متعال و عزم راسخ مسئولین سازمان و نیز داشتن همکارانی دلسوز، پرتلاش و جهادگر، امید آن داریم در آینده نزدیک در امر خدمت‌رسانی به مردم به ویژه بیمه‌شدگان، بیش از پیش در جهت نیل به اهداف و رسالت سازمان که مهمترین آن رضایتمندی بیمه‌شدگان به عنوان صاحبان اصلی سازمان، گام برداریم.

کد خبر: 72303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =