حضور مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در مرکز سامانه سامد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در راستای تعامل دولت با مردم و برقراری ارتباط دو سویه و صمیمانه بین اقشار مختلف جامعه و مسئولین از طریق تلفن ۱۱۱ سامانه سامد پاسخگوی سوالات، درخواست‌ها و مشکلات هم‌استانی‌های عزیز خواهد بود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی، در راسـتای اجرای نظام مدیریت ارتباطات مردمی و در جهت ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دو سویه و صمیمانه بین مردم و مسئولین و پاسخگویی مستقیم به درخواست‌ها و مشکلات هم استانی‌های عزیز از طریق سامانه سامد ۱۱۱ ( سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم )، روح اله سهرابی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی روز سه‌شنبه ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۰:۳۰ در دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری مرکزی حضور داشته و به تماس‌ها، درخواست و مشکلات شهروندان پاسخ خواهد گفت.

بیمه شدگان، مستمری‌بگیران و تمامی هم استانی‌ها می توانند در زمان مقرر با شماره تلفن ۱۱۱ تماس و بدون مراجعه حضوری سؤالات، درخواست ها و مشکلات خود را مطرح کنند.

سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد ۱۱۱) بهترین وسیله ارتباطی بی ‌واسطه مردم و دولت برای بیان انتقادات، درخواست ها، گزارش ها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، آگاه شوند و برای رفع آن برنامه‌ریزی و تدابیری را اتخاذ کنند.

ملاقات حضوری با مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی نیز روزهای چهارشنبه هر هفته در محل مدیریت درمان واقع در میدان امام حسین (ع) اراک برگزار می‌شود و شماره تماس ۰۸۶۳۴۴۵۶۴۲۱ پاسخگوی شهروندان عزیز است.

کد خبر: 72206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =