دیدار مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی

در آستانه هفته تامین اجتماعی، نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان دیدار کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در مسیر خدمت‌رسانی بهتر، این مناسبت را تبریک گفت .

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان، همزمان با هفته تامین اجتماعی با حضور در اداره کل تامین اجتماعی گیلان با کیوان مرتضوی دیدار کرد .

رئیس مجمع نمایندگان استان در نشست با مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با قدردانی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در زمینه توسعه و گسترش خدمات به بیمه‌شدگان و بازنشستگان و دستاوردهای ارزشمند در سال‌های اخیر در مسیر ایجاد رضایتمندی بیشتر، تامین اجتماعی را سازمانی بزرگ و تاثیرگذار در کشور و در واقع یک مجموعه محوری و از ارکان توسعه برشمرد .

وی با بیان اینکه یکی از مولفه‌های توسعه و رفاه در عرصه‌های بین‌المللی داشتن ساختار نظام تامین اجتماعی قوی در کشور است افزود: تلاش ما نیز در مجلس در جهت تقویت و پایداری این مجموعه برای خدمت‌رسانی مطلوبتر در جامعه است .

گودرزوند چگینی با اشاره به دامنه گسترده افراد تحت پوشش این سازمان که افزون بر نیمی از جمعیت کشور را در بر می‌گیرد بیان کرد: تامین اجتماعی جلوه‌ای باشکوه از یک کار مشارکتی و مردمی و مصداقی از تحقق شعار سال است که با کنار هم قرار گرفتن بیمه شده و کارفرما و خلق منابع با مدیریت کارآمد به ارائه تعهدات می‌پردازد .

کیوان مرتضوی، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان نیز در این نشست با قدردانی از حمایت‌ها و مساعدتهای مبذول شده توسط نمایندگان استان در راستای حرکت بهتر سازمان با روانسازی قوانین، در گزارشی عملکردی از تحت پوشش بودن خدمات تامین اجتماعی حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در استان خبر داده و برخی دستاوردهای حاصل شده و اقدامات برجسته در یکساله اخیر را تشریح کرد.

کد خبر: 72141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =