رویکرد نوین تامین اجتماعی، همگام شدن با تحولات روز فضای کسب و کار است

مدیر کل تأمین اجتماعی شرق تهران گفت: یکی از رویکردهای نوین تامین اجتماعی همگام شدن با تحولات روز فضای کسب و کار کشور و آمادگی ایجاد تغییرات جدید محسوب می‌شود،

بختیار ملکی مدیر کل تأمین اجتماعی شرق تهران درگفتگو با «آتیه‌آنلاین» با اشاره به اینکه هر ساله، به افتخار همکاران بازنشسته، جشن‌هایی برگزار می‌شود تا از زحمات آن‌ها قدردانی کنیم، گفت: امسال نیز این سنت ادامه یافت و ۶۰ نفر از همکارانی که بازنشسته شده‌اند به همراه خانواده‌هایشان دعوت شدند تا به مناسبت روز تکریم خانواده و بازنشستگان، از زحماتشان تقدیر شود.

وی افزود: برنامه‌هایی که هر ساله توسط معاونت فرهنگی سازمان تدوین می‌شود و به واحدهای تابعه ابلاغ می‌شود، بر اساس شرایط زمانی و با رعایت ضوابط اجرایی می‌شود. این اقدامات شامل برگزاری جشن‌ها، اردوهای ورزشی برای همکاران بازنشسته و...، است.

ملکی ادامه داد: اداره کل شرق تهران جمعیتی حدود چهار میلیون نفر بیمه شده تحت پوشش اعم از بازنشستگان، بیمه‌شدگان و افراد تحت تکفل آن‌ها دارد، که از خدمات ۱۸ شعبه و حدود ۱.۲۰۰ نفر کارکنان سازمان بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل تأمین اجتماعی شرق تهران با تاکید بر اینکه یکی از وظایف سازمان، تأمین پایداری منابع است، توضیح داد: توسعه پوشش بیمه‌ای و حفظ ضریب پشتیبانی از اهم وظایف سازمان است. در همین رابطه برنامه‌هایی نظیر طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی و تحت پوشش قراردادن شاغلین سکوهای نرم‌افزاری به مرحله اجرا درآمده است.

وی افزود: جامعه به سوی اقتصاد دیجیتال در حرکت است و بر همین اساس، باید گروه‌های جدیدی را برای تحت پوشش قرار دادن شناسایی کنیم. بنابراین یکی از رویکردهای نوین تامین اجتماعی همگام شدن با تحولات روز فضای کسب و کار کشور و آمادگی ایجاد تغییرات جدید محسوب می‌شود، گروه‌های جدید بیمه‌ای که به افراد تحت پوشش تامین اجتماعی اضافه شده نیز در همین راستا صورت گرفته است.

کد خبر: 72075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =