جذب بیش از ۲۷۰۰ بیمه‌شده جدید در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی

مدیرکل تأمین‌اجتماعی قم ضمن اعلام جذب ۲۷۷۱ بیمه‌شده جدید در طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در سه ماهه نخست امسال، از هدف‌گذاری این اداره کل برای افزایش پوشش بیمه‌ای به ۱۹ هزار بیمه‌ شده در این طرح در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی قم، علی موسوی مدنی در جلسه ستاد استانی بیمه فراگیر این اداره کل که با حضور معاونان و روسای شعب تأمین‌اجتماعی استان و برای بررسی عملکرد حوزه بیمه فراگیر خانواده ایرانی برگزار شد، با تقدیر از عملکرد شعب در زمینه توسعه پوشش بیمه‌ای و اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی گفت: هم اکنون ۲۵ هزار و ۱۲۶ نفر در قالب طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در استان قم جذب شده‌اند و بررسی وضعیت منابع و مصارف سازمان نشان می‌دهد که باید با برنامه‌ریزی اصولی برای جذب بیمه شدگان جدید، گام مهمی در پایداری هرچه بیشتر منابع سازمان تامین اجتماعی برداریم.

وی افزود: در زمینه تأمین منابع برای ایفای تعهدات به جامعه تحت‌پوشش، مسئولیت سنگینی برعهده داریم. ما در اداره کل تأمین‌اجتماعی متکفل خدمت به ۵۸ درصد از جمعیت استان هستیم و متناسب با این مسئولیت سنگین، باید با تأمین منابع، تعهدات و تکالیف قانونی را در قبال جامعه تحت پوشش به خوبی ایفا کنیم.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی قم، افزایش رضایتمندی مردم از خدمات تأمین‌اجتماعی را هدف نهایی تمامی فعالیت‌های این سازمان توصیف کرد و گفت: مردم ولی نعمتان ما هستند و رضایتمندی آنان در درجه اول اهمیت در تمامی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های سازمان قرار دارد.

موسوی مدنی بیان کرد: بهبود عملکرد در شاخص‌های ابلاغی از سوی سازمان، نیازمند کار تیمی منسجم و نظام‌مند است و تمام همکاران در بخش‌های مختلف بیمه‌ای موظف به همکاری در اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی هستند.

در ابتدای این جلسه، محمد عزیزی، رییس اداره بیمه‌شدگان و دبیر ستاد استانی بیمه فراگیر تامین اجتماعی قم، گزارشی آماری از وضعیت عملکرد شعب و کارگزاری ها در استان‌ در حوزه اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی ارائه داد و مهم‌ترین چالش‌ها و برنامه‌های اداره کل در این طرح را تبیین کرد.

همچنین روسای شعب و روسای تعدادی از ادارات تامین اجتماعی قم به بیان دیدگاه‌ها و مسائل خود پیرامون اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی پرداختند.

کد خبر: 71887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =