تغییر در روش‌های اخذ نوبت غیرحضوری مراکز درمانی تامین اجتماعی در هرمزگان

مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان گفت: با اتصال به سامانه متمرکز نوبت‌دهی غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی، بیمه‌شدگان  از این پس می‌توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق وب‌سایت، تلفن و کد USSD جدید نوبت درمانی خود را دریافت کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان، سامانه متمرکز نوبت‌دهی غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی با هدف یکپارچه سازی با سراسر کشور و با تسهیل در دریافت نوبت از مراکز درمانی این سازمان در استان هرمزگان راه‌اندازی شد.

بیمه‌شدگان هرمزگانی می‌توانند از روش‌های زیر برای دریافت نوبت خود استفاده کنند:

۱. نوبت‌دهی اینترنتی از طریق وب‌سایت: https://nobat.tamin.ir

۲. نوبت‌دهی تلفنی با شماره‌گیری: ۳۱۸۰-۰۷۶

۳. نوبت‌دهی USSD با شماره‌گیری: #۲۸*۱۴۲۰۲۰*۶۶۵۵*

مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان از تمامی بیمه‌شدگان درخواست دارد تا از این روش‌ها برای اخذ نوبت استفاده و از مراجعه حضوری خودداری کنند. این اقدام با هدف ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به بیمه‌شدگان صورت گرفته است.

کد خبر: 71810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =