به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان، سامانه متمرکز نوبتدهی غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی با هدف یکپارچه سازی با سراسر کشور و با تسهیل در دریافت نوبت از مراکز درمانی این سازمان در استان هرمزگان راهاندازی شد.
بیمهشدگان هرمزگانی میتوانند از روشهای زیر برای دریافت نوبت خود استفاده کنند:
۱. نوبتدهی اینترنتی از طریق وبسایت: https://nobat.tamin.ir
۲. نوبتدهی تلفنی با شمارهگیری: ۳۱۸۰-۰۷۶
۳. نوبتدهی USSD با شمارهگیری: #۲۸*۱۴۲۰۲۰*۶۶۵۵*
مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان از تمامی بیمهشدگان درخواست دارد تا از این روشها برای اخذ نوبت استفاده و از مراجعه حضوری خودداری کنند. این اقدام با هدف ارائه خدمات بهتر و سریعتر به بیمهشدگان صورت گرفته است.
نظر شما