بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از مجموعه ذوب آهن فولاد خزر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در راستای صیانت از نیروی کار و بررسی وضعیت جامعه کار و تولید استان از مجموعه ذوب آهن فولاد خزر بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، سیاوش آقاجانی به همراه حسن زاده، مدیر روابط کار و مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت ضمن دیدار با مدیران مجموعه ذوب آهن فولاد خزر از خط تولید این مجموعه بازدید کرد.

سیاوش آقاجانی در گفتگو با مدیر مجموعه ذوب آهن فولاد خزر درباره موانع و مشکلات موجود از جمله قطعی برق، جریمه‌های بانکی و ... گفت: از تمام ظرفیت‌های خود جهت پیگیری و انعکاس موانع پیش روی تولید به دستگاه‌های متولی استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان این که بازرسی‌ها و بعضا سختگیری‌ها در جهت صیانت از نیروی کار و رعایت مواردی نظیر ایمنی، بیمه، حقوق و... است افزود: این اقدامات به منظور تامین منافع کارگران و کارفرمایان بوده و اجازه نخواهیم داد که مانعی برای تولید ایجاد کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان همچنین با اشاره به اهمیت طرح طبقه‌بندی مشاغل، بر اجرای قانونی این طرح تاکید و بیان کرد: پیشنهاد می‌شود به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه مشکل در اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل از ظرفیت مشاورین ذی‌صلاح استفاده شود.

در ادامه طی مراسمی از پنج نفر از کارکنان برتر این مجموعه تولیدی تقدیر شد.

در پایان سیاوش آقاجانی و هیات همراه از بخش‌های مختلف مجموعه ذوب آهن فولاد خزر بازدید کرد.

مجموعه ذوب آهن فولاد خزر با بیش از ۳۴۰ کارگر در زمینه تولید شمش فولادی در شهر صنعتی رشت فعالیت دارد.

کد خبر: 71690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =