پاسخگویی مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در سامانه ارتباط مردمی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شزقی برای پاسخگویی تلفنی به سؤالات مردم، در سامانه ارتباط مردمی سامد در محل استانداری حضور یافت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، فرگل صحاف، مدیرکل بهزیستی استان، صبح روز شنبه ۲۶ خرداد از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برای ایجاد ارتباط بدون واسطه و تلفنی برای حل مشکلات مردم در سامانه سامد حضور یافت.

محور تماس ها و گفتگوهای تلفنی بیشتر مربوط به مشکلات مسکن ملی، مناسب سازی و وام اشتغال بود.

سامانه ارتباطی سامد با شماره تلفن ۱۱۱ از جمله کانال‌های ارتباطی مردم با مسئولان است که با هدف تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات مؤثر و کارآمد و نیز پاسخ‌گویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی شده است.

کد خبر: 71568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =