آغاز به کار سامانه سنجش رضایت مردم از عملکرد کارکنان تامین اجتماعی قم

مدیرکل تامین اجتماعی قم از آغاز به کار سامانه سنجش رضایت مردم از عملکرد کارکنان این سازمان در استان با نصب ۲۵۰ کد دو بعدی هوشمند(QR) خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، علی موسوی مدنی در این باره گفت: در حال حاضر یکی از برنامه‌های مهم اداره کل تامین اجتماعی قم در حوزه هوشمندسازی، برنامه هوشمند رضایت‌سنجی از کارکنان‌ است که این مهم با نظارت سازمان امور استخدامی و همکاری سازمان مدیریت برنامه‌ریزی محقق شده و هم اکنون در مجموعه اداره کل و شعب تامین اجتماعی قم در حال اجرا بوده و تاکنون برای ۲۵۰ کارمند با نصب کد دو بعدی هوشمند(QR) فعال شده است تا با دریافت نظرات مردم در ارتباط با کارکنان، وضعیت عملکرد این دستگاه اجرایی و کارکنان آن را مورد ارزیابی قرار دهد.

وی افزود: با تخصیص کدهای دوبعدی به هر کارمند، امکان نظرسنجی مستقیم و بی‌واسطه مردم از کیفیت خدمات‌رسانی آنها فراهم شده و نتایج آن به شکل مستقیم برای مدیر ارشد هر دستگاه ارسال می‌شود تا مشخص شود که مردم از کیفیت خدمات هر کارمند چقدر رضایت دارند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم با بیان اینکه کد دو بعدی اختصاصی هر کارمند باید در دسترس مردم نصب شده باشد، گفت: مردم برای ثبت نظرات خود در سامانه سنجش رضایت از عملکرد کارکنان این اداره کل می‌توانند با اسکن کد دو بعدی اختصاصی در محل استقرار کارمندان یا با گرفتن کد دستوری اختصاصی برای هر یک از کارکنان، نظر خود را درباره نحوه ارائه خدمت توسط کارمندان ثبت کنند.

وی با بیان اینکه نتایج نظرات مردم به فرایندهای مدیریت منابع انسانی متصل خواهد شد، افزود: ارزشیابی کارکنان به نتایج نظرات مردم بستگی خواهد داشت. همچنین از طریق نتایج گزارش‌های مردمی، کارمند برتر در جشنواره شهید رجایی هر سال معرفی می‌شود.

کد خبر: 71399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =