به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان، عبدالرضا روشنی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان و کارشناسان ستادی این سازمان، با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق شماره تلفن ۱۱۱ این مرکز به سؤالات مطرح شده بیمهشدگان، بازنشستگان و مستمریبگیران و کارفرمایان از جمله بازنشستگی مشاغل سخت و زیانآور، بیمه بیکاری، از کار افتادگیهای جزئی و کلی پاسخ گفت.
وی همچنین مرکز ایجاد ارتباطات مردمی سامد را بستری مناسب در جهت تحقق مصادیق حقوق شهروندی برشمرد و بیان کرد: تأمین اجتماعی همواره سازمانی پاسخگو به شرکای اجتماعی بوده و خود را موظف به تکریم ارباب رجوع و احترام به مخاطبان دانسته است.
نظر شما