پاسخگویی مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان به سوالات مخاطبان در مرکز سامد

در راستای اجرای تفاهم‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی و خدمات نوین، مدیرکل تأمین اجتماعی استان خوزستان با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) ضمن پاسخگویی به مخاطبان، خدمات جدید سازمان تأمین اجتماعی را تشریح کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان، عبدالرضا روشنی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان و کارشناسان ستادی این سازمان، با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق شماره تلفن ۱۱۱ این مرکز به سؤالات مطرح شده بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران و کارفرمایان از جمله بازنشستگی مشاغل سخت و زیان‌آور، بیمه بیکاری، از کار افتادگی‌های جزئی و کلی پاسخ گفت.

وی همچنین مرکز ایجاد ارتباطات مردمی سامد را بستری مناسب در جهت تحقق مصادیق حقوق شهروندی برشمرد و بیان کرد: تأمین اجتماعی همواره سازمانی پاسخگو به شرکای اجتماعی بوده و خود را موظف به تکریم ارباب رجوع و احترام به مخاطبان دانسته است.

کد خبر: 71392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =