بازدید مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی از مراکز درمانی گیلان

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در سفر به گیلان از بیمارستان شهیداملاکی لنگرود، پلی‌کلینیک تخصصی شماره یک و بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی گیلان، صبح روز شنبه ۱۲ خرداد، مهدی ناقوسی، مدیرکل درمان مستیم سازمان تامین اجتماعی با حضور در محل ستاد مدیریت درمان استان و از طریق برقراری ارتباط وبیناری با همکاران اداره کل درمان مستقیم ستاد مرکزی سازمان به بررسی عملکرد و مشکلات مراکز درمانی بستری و سرپایی استان پرداخت.

در این نشست مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد گفت: خدمت بی‌منت و خالصانه برای رضای خدا از بزرگترین درس‌هایی است که باید از شهدای خدمت جمهور آموخت .

حسین ابراهیمی با اشاره به این نکته که محرومیت گیلان در زیر پوشش سبز آن نهفته است گفت: استان گیلان بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار بیمه شده دارد ولی با توجه به شرایط آب وهوایی، مسافرخیزبودن و سکونت بیمه‌شدگان استان‌های دیگر در زمان بازنشستگی در گیلان؛ موجب شده که با امکانات موجود خدماتی درمانی به بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ارائه شود.

وی ضمن اشاره به دارا بودن ۲ بیمارستان ملکی، ۱۲ مرکز درمانی و یک کلینیک دندانپزشکی در سطح استان گفت: مهمترین مسائل موجود که در اولویت هستند کمبودنیروی انسانی(بدلیل بازنشستگی همکاران)، کمبودپزشک متخصص رادیولوژی، کمبود تجهیزات پزشکی مناسب از قبیل سی تی اسکن، دیالیز، دستگاه بیهوشی و..... ، نحوه خرید آن و مطالبات طرف قرارداد هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان افزود: با کار جهادی همکاران مجموعه مدیریت درمان و امکانات موجود در سامانه رضایتمندی سازمان (crm) جزء ۳ استان برتر کشور هستیم که جا دارد از تلاش همکاران کل استان قدردانی کنم.

ناقوسی نیز ضمن تشکر از تلاش همکاران مدیریت درمان گفت: استان گیلان در درمان مستقیم محروم است، در سال‌های گذشته امکانات مراکز درمانی بروز نشده است و عقب‌ماندگی های زیادی وجود دارد و برخی از شهرستان‌های استان نیز فاقد درمانگاه هستند که هدف از این سفر بررسی مشکلات استان و مرتفع نمودن آنها است .

در ادامه این نشست هر یک از روسای مراکز درمانی بستری و سرپایی و کارشناسان ستادی مشکلات و چالش‌های استان را با همکاران ستاد مرکزی سازمان مطرح و راهکاری حل مسئله را مورد بررسی قرار دادند.

پس از نشست بررسی عملکرد، مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی از بیمارستان شهیداملاکی لنگرود ، پلی‌کلینیک تخصصی شماره یک و بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت بازدید کرد.

در روز دوم سفر دکتر ناقوسی مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی به استان گیلان و در بازدید از بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت، کوچکی نژاد و فلاح، نمایندگان منتخب شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در این بیمارستان حضور یافتند.

کد خبر: 71260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =