به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان مازندران، پروژه لیست هوشمند حق بیمه، با هدف متمرکزسازی کلیه مراحل ارسال و پرداخت لیست حق بیمه کارگاهها، تسهیل در فرآیند پرداخت حق بیمه و جلوگیری از ایجاد و انباشت بدهیهای بیمهای کارفرمایان با فراهم شدن امکان ارائه بازخوردهای نظارتی و کنترلی به کارفرما در زمان آمادهسازی و تکمیل لیست حق بیمه، طراحی و اجرا شده است.
حسن فلاح، مدیرکل تامین اجتماعی مازندران در مورد پروژه لیست هوشمند حقبیمه گفت: طراحی و ساخت پروژه هوشمندسازی لیستهای حق بیمه ارسالی کارفرمایان از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز و با توجه به گستردگی و اهمیت پروژه، پس از طی کردن فازهای آزمایشی در شعب مختلف کشور به صورت کامل عملیاتی و مطابق برنامهریزی انجام شده، از هفتم خردادماه ماه در کلیه شعب تأمیناجتماعی سراسر استان مازندران اجرایی شد.
وی تاکید کرد: کارفرمایان سعی کنند تا روز بیستم ماه جاری نسبت به ارسال لیست اقدام کرده تا در صورت بروز مشکل و نیاز به مراجعه، همکاران تامین اجتماعی مازندران فرصت کافی جهت رفع مشکل داشته باشند.
نظر شما