به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی کاشان، در این جلسه امیررضا آذرنوش، مدیر درمان ضمن تقدیر از اقدامات به عمل آمده بر تقویت زیرساختها و ارتقا آمادگی کارکنان در ارائه خدمات مستمر و مطلوب و افزایش سطح رضایتمندی بیمهشدگان در مواقع بحران تاکید کرد و آموزش پرسنل را در همه زمینههای کاری از جمله پدافند غیرعامل و برخورد با ارباب رجوع ضروری دانست.
وی همچنین ضعف در حوزههای فرهنگی و فقدان فرهنگسازی و آموزش را برای مجموعه هزینهساز عنوان کرد.
در این جلسه همچنین درباره موارد و مشکلات واحدها بحث و تبادل نظر صورت گرفت و موارد ذیل به تصویب رسید.
- حضور در مراکز تابعه و شناسایی حوزه های بحران خیز
- بررسی اقدامات انجام شده درباره زیر ساختهای تاسیساتی مراکز
- آشنایی هرچه بیشتر پرسنل با موضوعات حوادث و نحوه مقابله با بحران در حین کار
- برگزاری کلاسهای آموزشی درباره آشنایی با پدافند غیرعامل و نحوه ارتباط با بیماران و مراجعان
نظر شما