پاسخگویی مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر به سوالات مردمی از طریق سامانه سامد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با حضور در محل سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت، پاسخگوی سوالات و تماس های مردمی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر، حسن اسماعیلی در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی به همراه رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مدیریت درمان در محل سامانه سامد استانداری حضور یافت.

وی در حاشیه این برنامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هموطنان گفت: در راستای رفع مشکلات مردم همواره به دنبال شنیدن ایده ها، درخواست‌ها، پیشنهادات و انتقادات مردم استان در حوزه فعالیت‌های جاری خود هستیم تا بتوانیم خدماتی شایسته به جامعه هدف ارائه کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: پیشنهادات و نقطه نظرات ارائه شده از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت کمک بسیار خوبی در یافتن راهکارهای مناسب در حل و رفع مشکلات پیش روی است.

کد خبر: 71198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =