به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین، اهم مواردی که در برگزاری میز خدمت درکمیته امداد امام خمینی (ره) مورد بررسی قرار گرفت عبارتند از:
- بررسی مسائل و مشکلات مربوط به طولانی بودن فرایندهای رسیدگی به ادعای سابقه بیمهشدگان
- پیگیری ثبت سوابق ادعای سابقه بیمهشدگان پس از واریز فیش بدهی و ارائه آن به شعب
- هماهنگی با شعب استان جهت ثبت سوابق بیمهشدگان و همکاران کمیته امداد در سامانه سوابق پس از واریز فیش بدون لزوم حضوری افراد و صرفاً با ارائه مستندات از سوی نماینده کمیته امداد در شعب
- بررسی مسائل مربوط به نحوه احیای سوابق بیمهشدگان در موسساتی که تعطیل شدهاند و ارائه راهکارهای کارشناسی دراین زمینه
- پاسخگوئی به مسائل و سوالات مربوط به بازنشستگی پیش از موعد زنان
- پیگیری مشکلات بیمهای زمان طرح پیراپزشکان و دامپزشکان
- پیگیری مشکلات بیمهای و داروئی تعدادی از کارکنان و مراجعین کمیته امداد و هماهنگی با مدیریت درمان استان
- تشریح و تبیین خدمات سازمان در زمینه بیمه دانشجویان، زنان خانهدار و... و مزایای استفاده از بیمه های خاص حرف ومشاغل آزاد
-تشریح خدمات غیر حضوری سازمان از طریق سامانه es و تبیین راه های ارتباطی با سامانه crm به کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره)
نظر شما