اختصاص بیش از ۱۹۱ میلیارد تومان اعتبار مشاغل خانگی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از اختصاص بیش از ۱۹۱ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در این استان طی سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، محمد امین بابایی در اولین جلسه گروه کارشناسی کارگروه تخصصی و قرارگاه عملیاتی اشتغال استان که با دستور کار توزیع شهرستانی اعتبارات مشاغل خانگی سال ۱۴۰۳ برگزار شد بیان کرد: بیش از ۱۹۱ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان کسب و کارهای خانگی به استان ابلاغ شده است که با همکاری دستگاه‌های وظیفه مدار و با عاملیت ۱۰ بانک در سال ۱۴۰۳ پرداخت خواهد شد.

وی افزود: اشخاص دارای سه فرزند و بیشتر که فرزند سوم یا بیشتر آنها در سال ۱۴۰۲ متولد شده باشند، تعاونی‌های فعال مشاغل خانگی به‌ویژه تعاونی‌های زنان، متقاضیان پشتیبان که آمادگی ورود به بازار کار را دارند و زنان سرپرست خانوار در اولویت دریافت این تسهیلات هستند.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال خراسان رضوی ادامه داد: همچنین بر اساس تفاهم‌نامه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، باید ۳۰ درصد سهم تسهیلات مشاغل خانگی امسال به متقاضیان کمیته امداد تخصیص یابد.

بابایی با یادآوری موضوع حمایت از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی،گفت: مقرر شده است ۱۵ درصد از تعهد اشتغال سال ۱۴۰۳ مشاغل خانگی خراسان رضوی به این گروه از افراد تخصیص داده شود.

کد خبر: 71165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =