رشد ۱۱.۴ درصدی تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی همدان در دولت سیزدهم

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان گفت: همزمان با شروع دولت سیزدهم تعداد بیمه‌شدگان اصلی در این استان از ۲۴۳ هزار و ۸۲۰ نفر به ۲۷۱ هزار و ۵۰۴ رسید که رشد ۱۱.۴ درصدی داشته است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، جواد جمور با بیان این مطلب افزود: از ابتدای دولت سیزدهم جمعیت زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی از ۷۷۳ هزار و ۱۲۵ نفر به ۸۲۹ هزار و ۹۸ نفر رسیده که رشد ۷.۲ درصدی دارد.

وی ادامه داد: هم اینک از مجموع جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری استان، ۸۲۹ هزار و ۹۸ نفر مستمری‌بگیر با افراد تبعی معادل ۴۷.۷ درصد جمعیت زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان بیان کرد: در استان همدان در حال حاضر ۲۷۱ هزار و ۵۰۴ بیمه شده اصلی زیر پوشش تامین اجتماعی هستند که در مقایسه با سال قبل ۹ هزار و ۳۰۷ نفر معادل ۳.۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تعداد ۷۷ هزار و ۷۳۷ پرونده مستمری بگیر شامل بازنشسته، از کارافتاده و فوت زیر پوشش تامین اجتماعی استان همدان قرار دارد.

کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در همدان

جمور همچنین از کاهش تعداد ۴۸۸ نفر معادل ۲۱.۴ درصدی تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در استان خبر داد و گفت: تعداد مقرری‌بگیران بیمه بیکاری در مرداد ۱۴۰۰، ۲ هزار و ۲۷۷ بوده که در پایان سال گذشته به تعداد هزار و ۷۸۹ نفر رسیده است.

وی ادامه داد: سیاست‌های دولت سیزدهم برای فعال کردن واحدهای نیمه تعطیل و پیگیری های مستمر استاندار همدان برای حفظ سطح اشتغال، باعث کاهش آمار بیمه بیکاری در استان همدان شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان بیان کرد: ۵۱ هزار و ۸۰۲ نفر بازنشسته، سه هزار و ۶۸۷ نفر از کارافتاده، ۲۲ هزار و ۲۴۸ فوتی در دولت سیزدهم به افراد زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی افزوده شد.

کد خبر: 71095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =