صدور ۳ هزار مجوز مشاغل خانگی در شهرستان بوشهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از صدور ۳ هزار مجوز مشاغل خانگی در شهرستان بوشهر طی سه سال گذشته خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، مصدق کشاورزی، در نشست بررسی شرایط جانمایی بازارچه محصولات مشاغل خانگی با شهردار و اعضای شورای اسلامی بندر بوشهر گفت: ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به طرح‌های اشتغال‌زایی استان بوشهر پرداخت شده است.

وی تعداد مجوز صادر شده مشاغل خانگی سه سال گذشته را ۱۶ هزار مورد عنوان و بیان کرد: از این تعداد ۳ هزار مجوز مربوط به شهرستان بوشهر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به حمایت بالای دولت مردمی از طرح‌های مشاغل خرد و خانگی، گفت: مهمترین دغدغه امروز ما نبود فضای مناسب برای ارائه محصولات و تولیدات مشاغل خانگی است.

کشاورزی افزود: افرادی که در دهک‌های پایین درآمدی در مشاغل خرد و خانگی فعالیت می‌کنند به علت نبود مکان مناسب برای فروش محصولات خود با مسائل مشکلات روبه رو شده‌اند و قانون ساماندهی مشاغل خانگی برای امکان دسترسی تولیدکنندگان کوچک و متوسط ایرانی به بازار مصرف و ایجاد امنیت برای فروشندگان کم‌سرمایه بندهایی را در نظر گرفته است که باید توسط دستگاه‌های متولی اقدام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در پایان ضمن تقدیر از نگاه ویژه شهرداری و شورای اسلامی بندر بوشهر گفت: آمادگی داریم تا با واگذاری مکان‌های مشخص به تعاونی‌های تامین نیاز مشاغل خانگی، از بخش‌های خصوصی حمایت ویژه جهت معرفی و ایجاد پایگاه‌های فروش محصولات مشاغل خرد و خانگی در استان بوشهر انجام دهیم.

کد خبر: 70656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =