نمایشگاه اکسپو دریچه مناسبی را برای افزایش میزان صادرات باز کرده است

مدیر بازاریابی و فروس شرکت شیرین دارو گفت: حضورهای هیئت‌های تجاری و اقتصادی مختلف از جمله کشورهای خاورمیانه و حاشیه خلیج فارس در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران دریچه خوبی را برای افزایش مناسبات تجاری و صادراتی با این کشورها باز کرده است.

محمد هادی اسماعیلی مدیر بازاریابی و فروس شرکت شیرین دارو در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ در گفتگو با «آتیه‌آنلاین» با اشاره به اینکه این شرکت با سابقه‌ای بیش از 50 سال در صنعت شیرین بیان فعال است، گفت: شیرین دارو تولید ۱۴ نوع فرآورده از عصاره شیرین بیان با درجات متفاوت ماده موثره در سه شکل (جامد، پودر و مایع) را انجام می‌دهد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه فرآورده‌های تولیدی این شرکت شامل پودر عصاره شیرین بیان، عصاره جامد شیرین بیان و عصاره مایع شیرین بیان با درصد های مختلف از مواد مؤثره متناسب با خواست مشتری است، افزود: بازار صادراتی شیرین دارو کشورهای مختلف اروپایی از جمله آلمان، چین، کانادا، مصر، امارات متحده و …، است.

وی در ادامه با اشاره به نقش نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ در توسعه بازارهای صادراتی شیرین دارو اظهار داشت: شیرین دارو با حضور در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۳)، درصدد برآمده تا بازارهای صادراتی خود را گسترش دهد و از این طریق محصولات خود را به کشورهای بیشتری صادر کند، همچنین حضور هیئت‌های تجاری گوناگون در این نمایشگاه فرصت مغتنمی است، که شیرین دارو، می‌تواند، از این طریق مشتریان جدیدی را برای محضولات خود شناسایی کند.

کد خبر: 59934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =