برگزاری سمپوزیوم تازه‌های پرستاری در سالمندان و معلولان

مدیر روابط‌عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران از برگزاری سمپوزیوم «تازه‌های پرستاری در سالمندان و معلولان» در تاریخ ۲۱ آذرماه ۱۴۰۱در این آسایشگاه خبر داد.

محسن پزشکی امروز در حاشیه برگزاری «سمپوزیوم تازه‌های پرستاری در سالمندان و معلولان» در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین در معرفی محورهای این رویداد بیان کرد: «پرستاری و تازه‌های ام. اس» موضوع سخنرانی شمعانه محمدی، دکترای پرستاری و عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی است. ایشان آخرین روش‌های منطبق بر نیازها، نشانه‌ها و چالش‌های پیش‌روی سالمندان دارای ام اس و همچنین شیوه و رویکردهای جدید مراقبت‌خانگی را معرفی کند.

پزشکی سلامت روانشناختی سالمندان را یکی دیگر از محورها این رویداد خواند و افزود: لادن فتاح مقدم دانشجوی دکترای پرستاری و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد پزشکی تهران نیز در خصوص ضرورت حفظ سلامت روانشناختی سالمندان سخنرانی می‌کند.

مدیر روابط‌عمومی‌آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران بااشاره به اینکه پرستاری بیماران آلزایمری و مراقبت از آن‌ها ممکن است چالش برانگیز باشد، در خصوص اهمیت آگاهی به مسایل این بیماران و پرستاری از آنها گفت: علیرضا معماری کارشناس ارشد پرستاری و مدیر پرستاری آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران در این سمپوزیوم، شیوه‌های پرستاری از بیماران آلزایمری را مورد بررسی قرار می دهد.

وی پرستاری در اتیسم و ایمنی بیمار را از دیگر محورهای این سمپوزیوم خواند و افزود: معصومه احمدی، اکارشناس ارشد پرستاری و مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز و شراره دلکش کرشنس و مدیر پرستاری کلینیک تخصصی جواد الائمه (ع) نیز به صورت تخصصی، ضرورت‌های پرستاری از بیماران اتیسم و همچنین راه‌های اصولی ایمنی بیماران را تشریح می‌کنند.

پزشکی خاطرنشان کرد: امید است‌که دستاورد این سمپوزیوم تخصصی که با دعوت از پرستاران متخصص در حوزه سالمندی، اتیسم و آلزایمر هم اکنون در این آسایشگاه در حال برگزاری است بتواند گامی اثرگذار در جهت معرفی و بازنمایی تازه‌های پرستاری در حوزه سالمندی و معلولان بردارد.

کد خبر: 56143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =