به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این سرویسها که پیش از این صرفا از طریق پورتال بانک مرکزی قابل دسترس بودند، در محیط عملیاتی بانک رفاه کارگران در سامانه همراه از مسیر "تحویلداری/سرویسهای پیچک" پیادهسازی شدهاند.
براساس این گزارش، "استعلام نقد شوندگی چک صیادی (استعلام با شناسه ۱۶ رقمی صیادی و استعلام با شماره حساب و سریال چک"، "سرویس lock کردن چک برای نقد کردن"، "لغو قفلگذاری چک صیادی"، "لغو ثبت چک صیادی"، "سرویس انسداد/ رفع انسداد چک"، "سرویس ابطال چک" و "نقد کردن درون بانکی"، سرویسهای سامانه صیاد (پیچک) درون بانکی هستند که در محیط عملیاتی بانک رفاه کارگران در سامانه همراه پیادهسازی شدهاند.
لازم به ذکر است، بانک رفاه کارگران در سالهای اخیر اقدامات قابل توجهی در راستای توسعه خدمات دیجیتال داشته است و در حال حاضر یکی از بانکهای پیشرو در این زمینه محسوب میشود.
نظر شما