به گزارش آتیه آنلاین، اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در راستای ماموریت سازمانی و با هدف ارتقاء رتبه در ارزیابی شاخصهای ستادی، نظیر تحقق بودجه مصوب، جذب بیمهشدگان جدید، کنترل و نظارت بر ارائه تعهدات بلندمدت، انجام اقدامات حقوقی و ارائه خدمات غیرحضوری و ... تدوین و اجرای برنامههای تحولی و با اقداماتی نظیر تحلیل و آسیبشناسی نتایج ارزیابی، برگزاری جلسات در حوزههای تخصصی اداره کل و رصد دقیق و پیگیری مستمر وضعیت شاخصهای یادشده در سطح شعب تابعه موفق گردید در سه ماهه اول سال جاری در میان ادارات کل کشوری رتبه سوم و در میان ادارات تیپ یک کشوری؛ رتبه اول را احراز نماید.
شایان ذکر است که این اداره کل در ارزیابی دوره قبلی در جایگاه ۲۹ کشوری قرار داشت که با عنایت به اقدامات پیشگفت موفق به ارتقاء ۲۶ پلهای در جدول ادارات کل بیمهای شده است.
نظر شما