به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی تامین اجتماعی استان بوشهر، در این جلسه فرآیند انجام دریافت لیست و حق بیمه، بازرسی کارگاهی و بیمه فراگیر خانواده ایرانی و اقدامات انجام شده توسط کارگزاریها توسط مدیران کارگزاری و روسای شعب تشریح و پیشنهادات و راهکارهای لازم ارائه گردید.
مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر در این جلسه خاطر نشان کرد: به دلیل جمعیت ۴٢ میلیونی تحت پوشش سازمان، تاثیرگذاری تامین اجتماعی بر مسائل مختلف بسیار زیاد است.
دیری، شعب و کارگزاریهای این سازمان را ویترین خدمات تامین اجتماعی عنوان و تاکید کرد: با توجه به جمعیت تحت پوشش این سازمان، رضایتمندی از تامین اجتماعی، رضایتمندی از نظام و حاکمیت را ارتقاء می دهد.
وی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی این سازمان عنوان و تصریح کرد: ارائه خدمات سازمان و جلب رضایت و اعتماد مردم در واحدهای صف بخصوص کارگزاریها محقق می شود.
عباس دیری با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این سازمان از بیمه فراگیر، پوشش ٣٠ درصد از جمعیت باقیمانده کشور ذیل این بیمههای اجتماعی است، تاکید کرد: تمامی فرایندهای مربوط به برقراری بیمه فراگیر نیز به صورت غیرحضوری انجام شده و باتوجه به تفاهمنامه همکاری، میان سازمان تأمین اجتماعی و امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتظار میرود که کارگزاریها، به شکل گسترده ای در زمینه جذب و پوشش افراد اقدام نمایند.
وی خطاب به روسای کارگزاریها گفت: ما همه در یک مسیر هستیم و باید در چارچوب استانداردهای تدوین شده حرکت کنیم.
در پایان این جلسه آبشاری، سرپرست اداره نظارت بر کنترل مصارف و امور کارگزاریها بر اهمیت انجام بازدیدهای نظارتی مستمر توسط کارشناسان و رابطین کارگزاری مطالبی بیان کرد.
نظر شما