به گزارش آتیه آنلاین از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علیرضا امیرپور، رئیس هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری آتیه ضمن بیان مطالب فوق افزود: موسسه آتیه بازوی ارتباطی و توانمند سازمان بوده و خواهد بود و بر ارتباطات درون و برون سازمانی تاکید دارد.
وی در ادامه تصریح نمود: وظیفه مدیران سازمانی و مجموعه قلمرو تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه بر این است که بیش از گذشته در راستای مرتفع نمودن موانع موجود ارتباطی با برنامه ریزی بیشتر گام بردارند.
امیرپور در خاتمه گفت: در راستای رضایت همکاران با احیای مجدد نشریه داخلی سازمان بعنوان ضمایم آتیه اقداماتی صورت گرفته است.
محمد رسولی، معاون تولید و عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری آتیه در این نشست گفت: در تولید محتوا با تابعیت از سیاست های کلان سازمانی و همچنین در حوزه اطلاع رسانی وظیفه خطیری داشته و در قالب ارتباطی دو سویه نقش واسطه بین شرکای اجتماعی و سازمان را داریم.
وی در ادامه به انعکاس نقطه نظرات مخاطبین بعنوان رسالت موسسه اشاره داشت و گفت: چالش ها را از سوی استانها دریافت نموده و با تحلیل موارد مطروحه و انتقال به مدیران تصمیم گیر راهکارهای نهائی اتخاذ می گردد که صفحه آتیه آنلاین با هدف درج و تحلیل لحظه ای اخبار و گزارشات، فضای اطلاع رسانی مناسبی را ایجاد نموده و با آگاهی رسانی اهداف سازمانی به شرکای اجتماعی سعی در برقراری تعاملات دو سویه و افزونتر می باشد.
محمدرضا قاریانپور، مدیر کل تامین اجتماعی قزوین نیز ضمن تقدیر از توجه نشریه رسمی سازمان به نظرات مراکز استانها تصریح نمود: تعامل با کارفرمایان بعنوان عاشقان تولید به ویژه در سال پشتیبانی ها و مانع زدائی ها ضرورتی انکار ناپذیر است و نبود ارتباط با مجامع برون سازمانی چالش های عدیده ای را در تعمیم و پوشش بیمه ای و شناسائی مقررات و قوانین بیمه ای ایجاد می نماید و نتیجه تعاملات دو سویه در استان صنعتی قزوین کاهش چشمگیر شکایات به ویژه در ستاد تسهیل به حداقل دو مورد بوده است.
قاریانپور در ادامه تصریح نمود: روح سازمانی به عظمت تامین اجتماعی یک ریال پول ناحق را نمی پذیرد و در ترازوی خدمت به نفع مخاطبین می بایست عمل نموده و رسالت، به حداقل رساندن بروکراسی های اداری و شفاف سازی بخشنامه هاست و پیچ و خم اداری کارفرما را نالان کرده در نتیجه با مشاهده ی قوانین دست و پا گیر اداری به سمت تولید نخواهد رفت.
وی گفت: ایجاد انگیزه در نیروی انسانی و تفویض اختیار به واحدهای اجرائی مورد اهتمام استان بوده و نیروی انسانی خلاق بسیار وجود دارند که متاسفانه پیشنهادات آنان در پیچ و خم اداری از بین رفته و مفتخریم که سازمانی پویا با کادر تحصیل کرده داشته لیکن در پرورش ایده های آنان راه بسیار است.
مدیرکل تامین اجتماعی قزوین افزود: با هدف فوق نظام پیشنهادات را هم برای همکاران و هم مخاطبین فعال کرده و طی یک هفته از راه اندازی آن از ۲۷۰ پیشنهاد واصل شده از منتخبین هم تقدیر نموده و با هدف ایجاد ترغیب در بین همکاران رقابت شعبه ای و درون واحدی ایجاد نموده ایم.
قاریانپور در خاتمه به نشست های گوناگون بنابر مناسبت های مختلف با کانون های بازنشستگی و همچنین کارفرمایان بعنوان وزنه ی تاثیر گذار در استان، برپائی ملاقات های مردمی در سطح استان و شهرستان ها و بخش های تابعه استان و پیگیری بجد پرونده های مطروحه در این نشستها، برگزاری جلسات مشاوره ی کارگاهی در سطح واحدهای تولیدی با کارفرما و کارگر و ارائه ی راهکارهای اساسی در بهبود وضعیت معیشتی نیروهای تولید و... اشاره داشت و ضمن تقدیر از اهتمام خاص مدیران تصمیم گیر به طرح ۳۰۷۰ در جهت کاهش مراجعات و رضایت مخاطبین، ایجاد بازاریاب های حقیقی با هدف افزایش بیمه شده و رشد وصولی های سازمانی را تاکید نمود.
نظر شما