به گزارش آتیه آنلاین به نقل از صدا و سیما؛ مهدی صادقی نیارکی با بیان اینکه این برنامه ۴ راهبرد دارد، افزود: ساماندهی و توانمندسازی بنگاههای فعال و نیمه فعال، نشانسازی و توسعه بازارهای صادراتی، تکمیل و توسعه حلقههای های ارزش افزا در زنجیره تولید و فرهنگ سازی برای خرید کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق را ۴ راهبرد برنامه عملیاتی زنجیره ارزش پوشاک است.
وی اضافه کرد: ساماندهی صنعت پوشاک یکی از مهمترین اولویتهای وزارت صنعت در افق ۱۴۰۴ است از این رو برنامه عملیاتی با حضور تشکلهای تخصصی تدوین شده که بر اساس آن تسریع در تامین مواد اولیه نیز باید در اولویت انجام شود.
نظر شما