به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر افزود : توسعه خدمات غیرحضوری بمنظور تسهیل در امور و افزایش رضایتمندی از مهمترین رویکردهای سازمان تامین اجتماعی در سالهای اخیر است که از ماه گذشته در قالبی منسجم تر در طرح ۳۰۷۰ شاهد تجلی این مهم با رونمایی از ۳۰ خدمت غیرحضوری با هدف کاهش ۷۰ میلیون مراجعه در سال هستیم.
وی همچنین اذعان داشت : در همین راستا در نیمه نخست سالجاری از مجموع ۷۹ هزار و۵۷۸ احکام مطالباتی، ۷۲ درصد آنها یعنی ۵۷ هزار و۴۲۸ فقره بصورت الکترونیکی به کارفرمایان ابلاغ گردیده که نسبت به سال گذشته از دو درصد رشد برخوردار بوده است.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان ساخت در همین مدت قریب به ۳۲۰ هزار لیست حق بیمه نیز بصورت اینترنتی دریافت شده که بیانگر سهم ۹۷ درصدی در این حوزه است. .
نظر شما