به گزارش آتیه آنلاین، سید جوادرضوی در ادامه اظهار کرد: خرسندیم که اعلام کنیم برنامههای شریعتمداری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تلاشهای سالاری و تیم مدیریتی سازمان تامین اجتماعی به نتیجه میرسد و امیدواریم که کارآمدی سازمان تامین اجتماعی به افزایش رضایتمندی منجر شود.
وی بیان کرد: در سال ۹۹ مجموعه خانواده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب خدمات الکترونیک و غیرحضوری بیش از ۸۳ میلیون نفر مراجعه را کاهش را به ثبت رسانده است و اگر هزینههای مستقیم و غیرمستقیم آن را محاسبه کنیم و سرمایهگذاری این بخش را در محاسبات آوریم، میبینیم که آورده بسیار زیادی برای این مجموعه به ثبت رسیده است.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: موضوع بعدی که حاصل این اقدامات به حساب میآید در بخش شفافیت قابل اشاره خواهد بود. شفافیت در فرایندها و عملکردها که منجر به کسب رتبه یک شفافیت وازرت تعاون در بین تمام دستگاههای کشور شده است.
وی در ادامه این نشست اشاره داشت: تحول دیجیتال در واقع تحولی عمیق از تفکر تا عملکرد است که بر محور فناوری های نوین صورت میگیرد و به معنای استفاده مدگرایانه از این فناوری نیست و آن چیزی که امروز در تامین اجتماعی مشاهده میشود به این تعریف نزدیک است.
وی ادامه داد: باید به این نکته توجه داشت که تحول دیجیتال در واقع تحول در حوزه کسب و کار است.
رضوی با بیان اینکه تامین اجتماعی از چالشهای سنگین در حوزه دیجیتال در سال گذشته عبور کرده است، اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی در این عرصه یک سازمان پیشرو است.
وی در ادامه عنوان کرد: مهارت افزایی کارکنان همه بخش های سازمان، ارتقاء سواد عمومی دیجیتال برای تمامی ذینفعان در قالب یک پروژه بزرگ، سنجش مستمر رضایت ذینفعان از کیفیت خدمات نوین، برنامه رزی و ایجاد خدمات محتوای دیجیتال برای گروه های خاص مانند سالمندان و معلولان و استفاده از ظرفیت استارت آپها را میتوان به عنوان پیشنهادهایی در راستای استمرار و روند بهینه خدمات الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی بیان کرد.
نظر شما