به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، یزدان سیف در نشست شورای مدیران این شرکت با تأکید بر اهمیت توجه به تأمین کالاهای مورد نیاز مردم اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹، ۱٫۸ میلیون تن روغن، ۷۰۰ هزار تن شکر، حدود ۱٫۵ میلیون تن برنج و ۱۱٫۵ میلیون تن گندم برای نیاز مصرفی مردم خریداری و تأمین شد که فعالیتهایی خرید و واردات، حمل و نقل، نگهداری و ذخیرهسازی و حمل برای توزیع (در بخش گندم فروش گندم نانواییها و صنف و صنعت، تبدیل گندم به آرد و توزیع برای تولید نان) مترتب بر آن حجمی نزدیک به ۶۰ میلیون تن فعالیت را شامل میشود.
سیف راه اندازی و بهرهگیری از «سامانه سیفا» را اتفاقی خوب در شرکت بازرگانی دولتی ایران دانست که دادههای آن منبعی معتبر برای برنامهریزیها قابل استفاده است و کارآیی، کارآمدی، توسعه و بهبود فعالیتهای آن نیازمند توجه و بهرهبرداری از این سامانه است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اجرای برنامه حمل را یکی از فرآیندهای مهم شرکت بازرگانی دولتی ایران برای تأمین به موقع کالاهای اساسی دانست و بر آن تأکید کرد.
وی آموزش را لازمه تداوم خدمات به مردم اعلام کرد که مدیران ابتدا با آموزش تکنیکها و فنون و سپس با تقویت ایمان نقش مربی را در تربیت نیروی انسانی داشته باشند.
معاون وزیر صمت با تأکید بر مدیریت منابع مالی گفت: استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود برای دستیابی به اهداف شرکت، رسیدگی به اموال و داراییها و انجام تعمیرات و حفظ و نگهداشت سرمایهها، تأمین بهموقع و بهصرفه کالاها و خدمات و انجام عملیات مترتب بر آن از موضوعاتی است که به افزایش بهرهوری کمک خواهد کرد.
نظر شما