به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، موهبتی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر گفت: طلبهای سازمان تأمین اجتماعی از دولت حاصل قوانین و مقرراتی است که به منظور پوشش اقشار مختلف و همچنین سهم نهاد حاکمیتی و تضمینی این سازمان برعهده دولت گذاشته شده است. پرداخت این طلبها از سوی دولت در شرایط کنونی از اهمیت بهسزایی برخوردار است و میتواند برای جبران کسری بودجه در پرداخت حقوق بازنشستگان و کارمندان به تأمین اجتماعی کمک کند.
وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی در قالب رویکردی جدید، ۲۰ طرح تحولی را تهیه و تدوین کرده است که از جمله آنها سه طرح مربوط به حوزه درمان و شش طرح مربوط به حوزه بیمهای است. این طرحها با هدف پیشرفت سازمان و افزایش رضایت مردم طراحی شدهاند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی، مهمترین رسالت هر دستگاهی را جلب رضایت مخاطبان دانست و اضافه کرد: در دوره قبل با اجرای طرح ۳۰۷۰ در خدمات غیرحضوری، سرعت عمل افزایش یافت که این اقدام مبارکی بود. خوشرو بودن و سرعت عمل در پاسخ به مردم تأثیر زیادی در روحیه مراجعان تأمین اجتماعی دارد.
موهبتی همچنین بر لزوم به سرانجام رساندن طرحهای نیمهتمام به نفع بیمهشدگان تأکید کرد و ادامه داد: این موضوع از مهمترین اولویتها و راهبردهای پیشروی سازمان تأمین اجتماعی است.
پوشش ۸۰ درصدی تأمین اجتماعی در بوشهر
در ادامه این مراسم، «سید حمید سیاسینژاد» مدیر جدید درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر، گفت: بیش از ۸۰ درصد جمعیت استان بوشهر بیمه تأمین اجتماعی هستند و حتی کسانی که بیمه تأمین اجتماعی ندارند، مایلاند به دلیل کیفیت خدمات از مراکز ما استفاده کنند.
وی افزود: تلاش خواهیم کرد خدمات درمانی را با نگاه عادلانه و عدالتمحور در سراسر استان گسترش دهیم و از ظرفیتهای موجود برای بهبود وضعیت معیشتی و رفاه همکاران و بیمهشدگان بهره ببریم.
در این مراسم، سید حمید سیاسینژاد به عنوان مدیر جدید درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر معرفی و از خدمات «حسن اسماعیلی» مدیر درمان پیشین، تقدیر به عمل آمد.
نظر شما