بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از مرکز پاسخگویی ۲۵۰۰

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در مرکز ارتباط با ذینفعان (۲۵۰۰) صندوق، از نزدیک در جریان پرتکرارترین پرسش‌های تماس گیرندگان با این مرکز قرار گرفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «مهدی مسکنی» ضمن حضور در مرکز ارتباط با ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری از نزدیک شاهد نحوه پاسخگویی به پرسش‌های بازنشستگان و سایر ذینفعان قرار گرفت.

مسکنی در این بازدید با قدردانی از کارشناسان این مرکز برای پاسخگویی سریع و دقیق به بازنشستگان، بیان کرد: حفظ ارتباط با ذینفعان به ویژه بازنشستگان از موضوعات مهم برای صندوق بازنشستگی کشوری است و مرکز ۲۵۰۰ باید در این موضوع سرآمد و الگوی سایر سازمان ها باشد.

وی تاکید کرد: دقت و صداقت در پاسخ، صبوری و تکریم در زمان گفت‌وگو و سرعت در کار از لازمه‌های کار کارشناسان این مرکز است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین در جریان بیشترین پرسش‌های بازنشستگان از این مرکز و شیوه پاسخگویی به آنها برای رفع ابهامات و حفظ آسودگی خاطر ذینفعان قرار گرفت.

مرکز پاسخگوی تلفنی ۲۵۰۰، با هدف کاهش تعداد تماس‌های ذینفعان با این مرکز، به صورت ادواری پرسش‌های پرتکرار مخاطبان را در اختیار اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق قرار می‌دهد و پاسخ آنها به صورت مکتوب در سایت صندوق قرار می‌گیرد.

کد خبر: 75475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =