پاسخگویی مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه به سوالات مخاطبان در سامانه سامد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از طریق سامانه تلفنی۱۱۱ (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) به درخواست‌های مردمی پاسخ داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، میثم حجتی پور روز شنبه ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۰/۳۰ در محل سامانه سامد حضور یافت و پاسخگوی مسائل، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات بیمه‌شدگان سازمان و شهروندان ارجمند در حوزه درمان تامین اجتماعی استان بود .

عمده سئوالات مطرح شده در مورد هزینه‌های درمان ناباروری، کمیسیون پزشکی و از کارافتادگی، استخدام، بیماران خاص و صعب‌العلاج ، مراکز درمانی ملکی مدیریت درمان استان کرمانشاه بود.

گفتنی است که سامانه الکترونیکی سامد به منظور تسهیل ارتباط مردم با مسئولان راه‌اندازی شده است.

کد خبر: 75091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =