بهره‌برداری از دو پروژه تامین اجتماعی ایلام در آینده‌ای نزدیک

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان ایلام گفت: ساختمان اداره کل با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد و ساختمان شعبه ملکشاهی با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان ایلام، علی اشرف تابانی با اشاره به مشکلات پیش روی این سازمان در حوزه خدمت‌رسانی، افزود: متاسفانه سهل‌انگاری و بی‌توجهی بعضی از دستگاه‌ها در پرداخت به موقع حق بیمه سازمان، باعث عدم خدمات‌رسانی به مجموعه کارکنان آن دستگاه می‌شود و این سازمان را در انجام به موقع تعهدات خود با چالش‌ها و مشکلات فراوانی مواجه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عدم پرداخت بدهی‌های معوقه از دستگاه‌های اجرایی استان تاکنون بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان بوده و این مهم از چالش‌های تامین اجتماعی در ایلام است، گفت: انتظار می رود با همکاری دستگاه‌ها و پرداخت مطالبات این سازمان بتوانیم نواقص و مشکلات موجود را برطرف کنیم.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان ایلام بیان کرد: در حال حاضر اقدامات لازم در مورد وصول بدهی‌ها در دست اقدام است و انتظار داریم مدیران دستگاه‌ها در این باره با حساسیت ویژه به این مهم ورود کنند.

وی تأکید کرد: مهلت پرداخت حق بیمه برای هر ماه تا پایان ماه بعدی است، لذا با توجه به هوشمندسازی پرداخت حق بیمه انتظار ما از دستگاه‌ها آن است که قبل از موعد مقرر در پرداخت حق بیمه اقدامات لازم صورت گیرد.

کد خبر: 75090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =