پیگیری توسعه درمان، تنقیح قوانین و خدمات الکترونیک تأمین اجتماعی

«احمد میدری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسعه خدمات درمانی، استمرار تنقیح قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌ها و همچنین گسترش خدمات الکترونیک تأمین اجتماعی را از اولویت‌های دوره مدیریتی جدید این سازمان برشمرد.

به گزارش آتیه آنلاین، وزیر کار امروز چهارشنبه ۱۸ مهرماه در حاشیه مراسم تودیع و معارفع مدیران عامل سابق و جدید سازمان تأمین اجتماعی در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس قوانین برنامه هفتم توسعه، افزایش پوشش بیمه‌های اجتماعی در کشور از وظایف و تکالیف سازمان تأمین اجتماعی محسوب می‌شود.

او در ادامه بیان کرد: همچنین امیدواریم که در ادامه اقدامات مثبت دوره گذشته «مصطفی سالاری» سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در این نهاد بیمه‌ای، در حوزه خدمات درمانی این سازمان با قوت و سرعت بیشتری این مجموعه سرویس‌ها در اختیار جامعه تحت پوشش قرار گیرد.

میدری همچنین اضافه کرد: کاهش مقررات اضافه و تنقیح قوانین و بخشنامه‌های تأمین اجتماعی در راستای تسهیل حوزه ارتباط با کسب و کار و تولید به عنوان یکی از راهبردهای سالاری در دوره گذشته، باید در این دوره مدیریتی نیز دنبال شود.

وزیر کار در پایان گفت: توسعه الکترونیکی کردن ارائه خدمات تأمین اجتماعی در بخش‌های مختلف بیمه‌ای، درمانی و بازنشستگی نیز از جمله انتظارات از این سازمان بزرگ بیمه‌ اجتماعی کشور است که امیدواریم مدیریت جدید در این حوزه توفیق داشته باشد.

کد خبر: 74789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =