نشست مدیرعامل شرکت آلومینای ایران با مدیرکل کار خراسان شمالی

نشست راهبردی مدیرعامل شرکت آلومینای ایران و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با هدف توسعه زیرساخت‌های موجود در این شرکت و حل مسائل کارگری و بهبود آن برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، مهدی اسلام خواه، با بیان این خبر گفت: رسیدگی به وضعیت کارگران و اجرای درست قوانین در این شرکت همچنین توسعه زیرساخت‌ها و رشد اقتصادی، راهبرد اصلی مدیران در سطح استان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی بیان کرد: خوشبختانه با وجود شرایط خوب اشتغال‌زایی در خراسان شمالی و شهرستان جاجرم باید تلاش شود با ایجاد روحیه نشاط و البته جهادی کارگران، شرایط پیشرفت هرچه بیشتر در جهت اشتغال‌های مولد و رشد اقتصادی گام‌های موثر برداشته شود.

اسلام خواه با اشاره به صیانت از حقوق کارگران افزود: سلامت کارگران و رفع عوامل فیزیکی، ‌شیمیایی، ‌مکانیکی و ‌بیولوژیکی محیط کار و ایجاد محیط ایمن در معادن شرکت آلومینای جاجرم موضوع دارای اهمیت و رسیدگی مشترک این اداره کل و مدیریت شرکت به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران(جاجرم) نیز در ادامه گفت: رفع مشکلات و مسائل کارگران با برپایی میز خدمت در محل مسجد شرکت بصورت مستمر در حال برگزاری است و با احصاء و رفع آنها رضایت جمعی را در بین کارکنان ایجاد خواهیم کرد.

حمیدرضا بادکوبه بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی ارتقاء سطح ایمنی کارگران و ایجاد محیط امن کاری نیز موضوعی است که با جدیت در بین عوامل مدیریت شرکت آلومینا در دست انجام قرار گرفته است.

کد خبر: 74771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =